torsdag 4 september 2008

TRÖTT

som vanligt är jag helt slut..huvudvärk till max..
slutar tidigt imorgon..yeay!
Snart ska jag laga mat till min utsvultne sambo som är och handlar... pasta och pestolaxsås..det är en gammal klassiker från min tid i Holland.

Fan jag hittar inte min kalender från 2007, jag skrev upp vad jag lagade för mat om dagarna för att jag inte skulle upprepa mig fr mycket... vill ha lite inspiration till matlagningen..

På måndag ska jag till ****** och prata.. spännande.. undrar hur lång väntetid det är sen.. Jaja.. kl 15 på måndag vet jag mer!
På måndag är det även 1 vecka kvar tills vi får huset!!!! JAG LÄNGTAR!

På söndag är det visning..IGEN... 3e gången nu, men denna gången ska 2 som redan sett den kolla igen så förhoppningsvis blir det lite budgivning nästa vecka!


NU är det dags att sätta igång med maten! ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Makarinilåda e ett tips som e väldigt enkel. Jag brukar piffa upp den med att stoppa i grönsaker som tex majs, paprika o oliver. Sen e det ju bara att ta nåt kött som man kanske har över som rester eller tex skinka, kalkon eller bacon. Om du inte hittar nåt bra recept så har jag ett. Brukar i blanda i lite allt möjligt roligt :D Lycka till!
http://www.recepten.se/recept/makaronipudding.html

Anonym sa...

Alltså det e inte jag som har gjort receptet, men tycker att det toppen. Speciellt eftersom dom har bilder. Då kan man på nåt sätt föreställa sej vad det e man gör o vet att man gör någerlunda rätt :P