torsdag 11 september 2008

MYsigt

Okej, jag stack till jobbet imorse och ja, jag ville faktiskt jobba för jag tycker faktiskt om mitt jobb och mina kollegor och de små liven som skiter och skriker!
Men det gjorde inte att det var lättare att gå upp och borsta tänderna och ge sig iväg när Thomas låg och sov kvar i den varma sängen!

Anyway, fick migrän på jobbet idag, det är ganska jobbigt då jag inte gärna tar migränmedicinen om jag inte kan lägga mig direkt. Men jag fick ge vika och tog en tablett och la mig i vår lilla myshörna och lekte att jag sov(vilken barnen tycker är oerhört skoj, att bädda ner mig med docksängkläderna), till slut gick jag dock in i personalrummet i 10 minuter och det gjorde nog sitt för det släppte sakta men säkert..

Vid 16 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Familia i Hyllinge och hade en riktigt mysig dag.
Vi gick o kollade i affärer och jag handlade en jeansklänning och mamma köpte en väska och en tröja.
Det larmade om mig när jag gick in i affärer, men inget av det jag köpt var glömt att larma av...men i butikerna skulle de av någon anledning ändå reda ut detta, kan väl dom skita i..jag hade ju uppenbart inte snattat något eftersom att det pep när jag gick IN i en affär!! hehe..
Sen avslutade vi med en runda inom city gross, puh...
Jag ser fram emot söndag dock då jag ska äta massa denniskorvar! hehe...

Nu ska jag lägga mig, jag känner att jag behöver massa sömn!
Imorgon har jag stängning vilket innenbär att jag har lite sovmorgon, börjar inte förrän 8.45.. jiha!


GODNATT

Inga kommentarer: