söndag 7 september 2008

VISNING

Jaha då har det varit ännu en visning här.. tröttande!
Vi gav oss iväg för att hämta mat och äta i bilen på piren eller något..
När vi slutligen fick tag i mat ringde mäklaren och sa att de var klara så vi åkte hem och åt istället!
Är detta då slutet på visningar??? NEEEEJ... jag blir gaaaaalen!!
I veckan får vi reda på när nästa visning blir...
Jag vill börja packa!!

Och tydligen är jag den enda som känner denna panik!


Jag önskar att mäklaren pushade på lite avslut snart, men men.......

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Förstår att det är frustrerande.. jag menar packar inget man gör på ett par dagar o för inte tala om allt som man ska sortera oxå.. usch.. men det e kul när det e klart.
*Hoppas hoppas* (att det blir nån som nappar snart!)