söndag 28 september 2008

aj

om jag vetat att det skulle göra såhär ont efteråt, och att jag inte skulle få sova ordentligt, så vettesören om jag opererat mig alltså..
imorgon är det jobb igen och jag kan väl säga att jag INTE ser fram emot det.... och jag som i normala fall faktiskt älskar att gå till jobbet....
En sak jag är lite nervös för är föräldrarnas(och iofs barnens) reaktion på hur jag ser ut.... och sen ska man förklara för 25 föräldrar varför man ser ut så=)
Om jag har tur har mina kollegor berättat för vissa varför jag inte var där i fredags..så då slipper man förklara för dom iaf..hehe..
Just nu känns det som att någon eldar på min öron.....aj..

Jag längtar till onsdag!!Hoppas bara att det läkt bra tills dess och att jag slipper bandaget!

1 kommentar:

Anonym sa...

KRYA PÅ DEJ!
Det gör alltid ont att göra ingrepp på kroppen men tänk så fin du kommer bli o det e ju inte såååååå länge du måsta ha bandaget om man jämnför med många andra såna liknade operationer.

Du fixar det!

Kram kram kram