fredag 26 september 2008

smärta!!!!!!!

denna kväll är hemsk!!!
jag har kraftigt ont i mina öron.....
Japp nu tänkte jag avslöja min lilla "hemlighet"..
Jag har gjort en kosmetisk operation, nämligen örontillbakasättning samt förminskning.
Man skär enkelt bort lite brosk och sen sys öronen ihop och blir automatiskt lite mindre..

Jag har lidit av mina öron i alla år och i somras bestämde jag mig för att göra slag i saken!
Nu är det alltså gjort och jag sitter här med bandage om skallen och en JÄKLA snmärta... det börjar avta nu dock... MEN jag är orolig för hur jag ska klara natten....
Sömntabletter önskas!!


På onsdag fyller jag 26 år, och jag kokmmer få en fin födelsedagspresent då hoppas jag! Jag ska nämligen på återbesök hos läkaren och ta av bandaget..
Får alltså se mina "nya" öron på födelsedagen!
För och efter bilder utlovas!


Nu ska jag gå ut på kvällsrundan med Doglas som tillfälligt flyttat in hos oss!(Jag tycker nog det är mysigare än Thomas, därav "tillfälligt")

Inga kommentarer: