söndag 31 augusti 2008

BINGOLOTTO

Japp... nu sitter jag och kollar på bingolotto...trevligt trevligt..hehe..

Har varit i Strömsnäsbruk idag och kollat på cross, det var skoj!


Väntar på att lakanen ska bli torra nere i torkrummet så jag kan gå och lägga mig! (har packat ner alla utom dom som är i tvätten..hehe)

Jag måste bara flika in att det är något speciellt med medelålders gubbar som står och sjunger på bingolotto och tycker att dom är piffiga och ungdomliga.Ganska kul.. Det är bannemej en klämmig låt dom spelar och hur ofta hör man dragspel i dagens musikutbud!?

ÄR DET INTE DAGS FÖR TVÅANS BINGO SNART!? jag missade ju ettans..attans!!
JAHA..paus!?? vad ÄÄÄR detta..

Japp...nu börjar jag flamsa känner jag...

Dags att avsluta!

Förresten!
MARIE har du någon sverigeresa plannerad?

1 kommentar:

Anonym sa...

Planerad o planerad, tanken e väl att jag o den mjuke ska hem till Sverige vid jul, men vi har inte bokat biljetterna ännu. Eller ja har en dit biljett men ingen tillbaka o Mjuken har inte nån biljett bokad alls.. men det ska vi ta tag i ni i kommande vecka e det tänkt. :D