söndag 24 augusti 2008

gym

snart ska jag till gymmet... jag har absolut ingen lust, ingen motivation.. bara ett jävla tvång...
jag är så trött och vill bara ha helg... men nej.. helg existerar inte i en träningsdagbok....

jag tycker det är dötrist att åka till gymmet och se alla övertränade tjejer där som har mer muskler än många killar... jag vill INTE bli sånn.. även om jag vet att vissa i min närhet avgudar dessa tjejer...(för att inte tala om hur killarna ser ut)


Nu sitter jag bara vid köksbordet och väntar på att gymet ska öppna så jag kan cykla dit och göra min jävla timme så jag kan åka hem och ha SÖNDAG!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Uschh.. vet precis vad du menar med gymtvång.
Dock så har jag inte varit där på länge.. men jag har gjort en pakt med mej själv att jag måste börja denna veckan.. Usch.. ser inte fram emot det alls. Hejja dej som faktiskt går dit.
Får försöka inspireras av dej lite.. :D