söndag 31 augusti 2008

Överraskning!

Igår firade vi Tommy som fyller år den 8 september.
Eftersom han valt att resa bort med familjen just då, och inte tänkte fira sin dag så tänkte vi alla att fest ska det bli!!!!
Sagt och gjort så igår var en lokal hyrd och vi kom lite tidigare och fixade iordning allt..
Tommy trodde att han och Margareta skulle gå på fest hos en kompis till henne.
Han såg inte fram emot detta så mycket och hade sagt till Jörgen typ "Vi ska på nån jävla polckafest, men vi drar nog ner till stan tidigt..ska ni till Cantina?????"

Det blev hel-lyckat..när vi såg att dom var på väg gömde vi oss och när de precis kom in genom dörren så blåste vi i partytutor och sen sjöng vi för honom. Gissa om han blev förvånad!!!!!!!
Jag tror han uppskattade detta, han påpekade hela tider hur jävla lurad han blivit!

Thomas ska jobba/plugga idag så vi åkte hem redan vid 23.30.. eller ja, vi hade tänkt det iaf! När vi kom till taxin berätta chauffören att han hade ett problem, kvinnan han kört nyss hade somnat i hans bil och var så full att hon inte gick att väcka.
Jag försökte ett par ggr att få ut henne ur bilen för att hon skulle få luft och vakna till men det var omöjligt!
Taxikillen ringde runt till sina kollegor och till slut kom en annan bil.
När jag och thomas tagit våra saker i bagaget så körde han iväg, med bagageluckan öppen! hehe.. såg rätt kul ut, undrar hur länge han körde runt så!


Jag vaknade för en timme sen.. tänkte att det är lika bra att gå upp så blir det lättare imorgon.



Nej nu ska jag ta en dusch och klä på mig..

Inga kommentarer: