lördag 2 augusti 2008

slapp

idag har vi en dag för oss själva..vi har gjort så mkt på sista tiden med våra vänner så vi bestämde i veckan att idag skulle vara vår dag!
Åt lugn frukost och sen cyklade vi ner till gröningen och tog ett dopp, eller rättare sagt thomas ville ner och jag följde snällt med och mot alla odds hoppade jag i plurret med trots att jag visste att jag skulle halvt frysa ihjäl när jag kom upp!
Nu har vi slappa på schemat och sen ska vi iväg i eftermiddag och grilla någonstans ikväll.


Igår var jag ute med kusin maria och hennes vänner och åt för maria fyllde 29..


På tisdag kommer min favoritstockholmare..Jemina! LÄNGTAR som bara den.. hon ska stanna till söndag, kul att hon är nere ett tag!!
Så snart är det väl min tur att åka upp och vara kvar några dagar..hehe


Nu ska det lagas mat.. tror det blir pizza, självklart vår hemmalagade som vi fryst in!



Sea you som dom säger på Ace Link

Inga kommentarer: