söndag 12 oktober 2008

Seg kväll

Jaha då var ännu en helg snart slut... jag fattar inte vart tiden tar vägen!

Igår var vi hos Jörgen och Usa och sen drog vi alla till Cantina(inte mitt och thomas val direkt).. vi stannade kanske 30 minuter sen gick jag och T vidare till Cardinal istället.. där är mer skoj tycker vi!
Det var en skoj kväll, även om vissa borde tänka på att starksprit inte är det enda alternativet!

Jag har något skumt i min högra höft..det knäpper när jag går och gör vrålont... hoppas det är bättre imorgon, jag tänkte jag skulle gå till jobbet nämligen..kan väl ta drygt 1 timme...


Tiesto!

Jag måste nog helt enkelt åka dit.. har inte sett Tiesto sen sensation white på Amsterdam ArenA i juli 2006.. (sen måste jag ju visa mig så han ser vad han gått miste om nu när han gått och gift sig!)
Funderar på om jag ska åka upp till Jemina och ha en helg i Amsterdams tecken.. oj vad jag saknar den tiden för tillfället..




Till slut kan jag berätta att jag nu börjar så smått se resultat av min öronoperation, det syns nu att de ligger mer "mot huvudet" och att de är mindre(även fast de fortfarande är svullna.. Jag har dessutom fått tillbaka viss känsel i öronen, jag kan känna smärta om jag kniper men fortfarande inte kallt och varmt men det kommer väl!


Nu ska jag lägga mig i soffan och slökolla på tv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va,, men hallå vi var ju på Harrys... du kunde ju skickat ett mess.... Pozzzzzz