söndag 5 oktober 2008

kallt!

Jag säger bara tacka vet jag värmeljus!
I detta gamla hus finns en lika gammal panna, dvs från 30-talet... den sjunger verkligen på sista versen och just nu funkar den inte... har varit lite till och från den sista veckan..

Jag är så irriterad på han som bodde här innan, det är så mycket som han skitit i..
det började med att städningen var under all kritik.. (jag kräkte när jag städade ena toaletten), han har dessutom lämnat kvar en massa skit såsom färgburkar och sånt.
Han har ljugit om att sotning skett, vi har kollat upp och senaste sotning var 2006.
Vi misstänker ju även att han mnycket väl visste om att pannan inte funkar som den ska men att han höll tyst om det..
Vi gör just nu en lista av de saker vi är missnöjda med, så ska vi lämnan den till mäklaren så får han gå vidare med det..

Ni som sett filmen "Drömkåken" med Björn Skiffs....lite så känns det nu.....


Nu ska jag lägga mig..tror denna vecka kan bli rätt tuff.. vi kommer (förhoppningsvis) ha vikarie ons-fre..

Inga kommentarer: