måndag 13 oktober 2008

Minnen

Sitter och läser min resedagbok från Holland..

"2007-03-08 08:59 Houten, Utrecht, Nederländerna

Hej!
Här kommer det sista inlägget från mig!
Idag är det min sista dag i huset..

Jesper hade dukat frukostbordet idag.. 2 ljus var tända vid min plats..
så fick jag lite presenter av barnen... en fin nyckelring som Ilse gjort..ett hjärta av pärlor som Jesper gjort och ett armband som Johanna gjort...

När vi kom till skolan så fick jag det traditionella holländska kindpussarna av Carlos pappa som önskade mig lycka till i fortsättningen..

Nu ska jag sätta igång och städa huset...
Sen ska jag åka och köpa barnens present....
Bilder kommer senare...

/Snart svenska igen!"




Jag hoppas att jag snart kan åka och hälsa på dom igen, det känns som evigheter sedan sist!

Inga kommentarer: