onsdag 15 oktober 2008

Det svänger

Ja nu svänger det verkligen.. har just bokat biljetter till TIESTO!
Någon som vet ett billigt hotell i STHLM får mer än gärna höra av sig!!!





Äntligen har min migrän givit med sig och nu har jag "bara" huvudvärk..skönt!
Dagen har varit..ja hur ska jag beskriva den bäst.. K A O S tror jag är de 4 bokstäver som är bäst..

Det är helt enkelt inte bra för någon att vi är så många barn på vår avdelning, idag vid lunchen kände jag bara "hjälp"...
Idag hade vi 2 barn mindre, så vi var endast 21 barn, varav 2st inskolningar som mest tycker dagis är pest just nu.....
Som pricken över i:et är en kollega sjukskriven så vi har vikarie, och det slutar inte där... nej nej.. idag var en annan kollega på sjukhuset(sedan länge bokat) så efter 10 var vi 3 personal till 21 barn...
Jag trodde aldrig det skulle ta slut, och som jag skrev hade jag dessutom migrän..

Nu ska jag städa lite i köket.. imorgon är det storstädning här hemma innan det är dags att gå på BIO!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz