söndag 9 november 2008

Papptallrikar någon??

Rensar i garderoben här nere och inser att vi har över 200 papptallrikar, kanske inte behöver köpa inför nästa fest..

Idag har vi varit i Karstorp hos Thomas föräldrar och firat svärfar! Körde inom mina kära föräldrar med och lämnade 2 bakelser till min pappa! (den ena var iofs tänkt att mamma skulle äta..)

Efter brunch/fingerfood hos Anders o Bibbi så åkte vi tillbaka till HBG för att kolla fotboll, sista matchen- HIF - IFK Göteborg..
Slutresultatet blev 2-1 och ingen känsel i tårna!

Och nu rensar jag som sagt garderoben på nedanvåningen så vi kanske kan få plats med våra saker!





Vi har även börjat rita lite på huset (nej vi har inte ritat PÅ själva huset, utan ritat lite möjliga planlösningar)
Jag tror vi börjar närma oss något som vi båda är nöjda med, sen ska vi plannera var och vilka fönster vi ska ha!

Jag SKA lägga upp bilder på huset någon dag, har fått klagomål från Kia! hehe..

Nej nu är det hög tid att fortsätta!
CIAO!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då passar jag oxå på att klaga.. vill oxå se :D
Hoppas att allt e bra med dej. Låter som du har det jättemysigt i ert nya hem. Massvis med kramar

Anonym sa...

Hejja! Bilder vill vi ha!!