måndag 24 november 2008

Obeskrivligt

Denna helg har varit helt underbar!!!!!!!!

Åkte till Stockholm i torsdagskväll, kom till hotellet runt 21.30 tiden.. fick ett rätt lyxigt rum och jag la mig ganska direkt..
Somnade snabbt och hårt..hörde inte att telen ringde och den låg 40 cm från mig..hehe..
Sov länge på fredagen och missade frukosten.. låg och kollade lite tv och sen tog jag en dusch och gav mig ut på stan och kollade läget..
Hem igen när jag blev för kall och kollade lite tv och vilade 2 timmar och sen gick jag till hemköp och köpte läsk och snacks till kvällen..
Jemina kom vid 18 tiden och vi hämtade mat och gick till rummet och åt och gjorde oss iordning inför kvällens event; TIESTO!
Kön utanför Berns var lång men det gick snabbt..
Vid 12 kom min man in på scen, HÄRLIGT! Det var rätt bra att det var den lilla salen han spelade i, det kändes med intimt då..
Jag, Jemina och Sandra stog någonstans i mitten och njöt av tillvaron, jag tror jag tog 100 bilder!
Strax efter 2 trängde jag och jemina oss framåt och vi hamnade längst fram!
SNACKA OM ATT VARA NÄRA TIESTO!!!!!
Konserten slutade vid 3 och vi begav oss efter ett tag utåt i kylan..
kom, efter ett kebabstop, hem till hotellet vid 5...
Beställde frukost upp till rummet och gick och la oss...

Lördagen var rätt slapp... checkade ut vid 12 och lämnade våra väskor på hotellet och gav oss ut i snökaoset i stan!
vid 14 gick vid in på en skivbutik på sergels torg där tiesto skulle signera klk 15... det var redan 3 pers i kö..hehe..
vi köpte varsin dvd och ställde oss i kön...
kl 15.15 kommer min man in och jubel uppstår..
Jag måste säga att jag kände mig helt skakis när jag skulle gå upp till honom...
foton togs och givetvis kommer de läggas upp.. men thomas har gömt kabeln och han är inte hemma...hehe.....
På kvällen slappade vi hemma hos Jemina och på söndagen skjutsade hon min ner till Rönninge..
Jag och Mikkeline åkte till Heron city och kollade på bio och fikade... mysigt!
På kvällen åt vi gott och snackade...

Denna dag har gått åt till att resa hem... jag hade ressällskap i form av Melvin,7månader, både på flygbussen och flyget.. ett riktigt charmtroll från Höganäs! (givetvis åkte inte Melvin själv utan hans mamma var också med..)


Nu ska jag leta lite till efter kamerasladden.. och så har jag tvätt i maskinen som ska hängas upp.....


CIAO

Inga kommentarer: