torsdag 6 november 2008

Lugnt och fint område!??

Imorse när jag satt och läste nyheter på HD så läser jag att det varit ett knivöverfall i Jordbodalen igårkväll vid 21tiden, precis då jag kom hem från jobbet!

I söndags när jag och Thomas var ute på vår promenad i Jordbodalen konstaterade vi att våra framtida barn kommer ha ett himmelrike här, det är supermycket spännande lekställen där..men man drar ju sig för att tänka tanken att låta ens barn springa där..

Förr fanns det ju tex djur där nere, men det var ungdommar som knivskar och misshandlade djuren så det tog såklart bort.

VAD FAN ÄR DET MED FOLK IDAG!??!
Mitt är mitt och ditt är ditt, ska det vara så svårt att förstå?
Tydligen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig. Jag har precis flyttat in i området och hoppas verkligen att de här överfallen är ett undantag, en tillfällighet som inte upprepas. Tycker annars att det verkar fantastiskt fint och lugnt här.