tisdag 11 november 2008

Efterlängtade bilder...

Här kommer en del bilder från huset.....
Det är långt ifrån allt jag/vi gjort.. men resten av huset glömde jag ta före o efter-bilder..
en vacker dag kommer det iaf bilder på resten med.. dock får ni inte se hur tjusiga färger Ismail valt..


Håll till godo!

Matrum innan målning..



Jag målar.....



Färdigmålat, dags för gardiner!



Tavlor uppe!



Vårt gamla fiiiina valv



Thomas river det fiina valvet..



Morotspaus i vardagsrummet..



Vardagsrummet



Jag visar min kärlek på väggen, detta visade sig vara ASSVÅRT att få bort.. målade nog över 4 gånger där..hehe.. tur att det Thomas skrev i matrummet försvann lättare för det var barnförbjudet!



Garderoben i sovrummet blev full ganska omgående.. vi var helt enkelt tvungna att att slå sönder denna fula lilla garderob.......





Thomas har gjort vår fina garderob!







Kan avsluta med att berätta att igårkväll ägnade jag tiden att bygga ihop en enkel GORM hylla från IKEA som skulle stå inne i den liiilla garderoben i hallen där uppe..... bara ett problem.. man var tvungen att bygga ihop den i den liiilla garderoben och det var rätt trångt o jobbigt!
Och hela tiden tänkte jag på den läbbiga upptäckt jag gjort där inne dagen innan när jag skulle städa bort spindelväv.....
Jag hittar då ett öppnat kondompacket, och en (kanske använd) kondom, uppe på hyllan!
RIKTIGT ÄCKLIGT!!!!!
Denna gång spydde jag inte, det gjorde jag ju när jag städade toaletten här nere för första gången..
Jag måste säga att mannen som bodde här innan oss var ett riktigt äckel...jag tror inte han städat toaletten på flera år.... det luktar fortfarande äckligt där inne trots att jag tagit klorin och dylikt!
USCH!!!!!!



Nu ska jag ner o fightas med spindlarna i källaren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va ni e duktiga!! Det e nästan så att man blir avundsjuk. Ni ser ut att vara väldigt duktiga på det där med att renovera o fixa o trixa :D

Usch vad äckligt att ni e tvugna att städa efter honom.. man undrar ibland vad det finns folk som har mage/samvete att lämna det så.