söndag 18 mars 2007

Regn

Nu känns det som att man är tillbaka i Holland igen.. det regnar..hehe..
Nog för att våren kommer tidigt till Holland.. men det regnar fruktansvärt ofta med..
Igårkväll fick jag ett mail från en nybliven pappa, nämligen min bror!
Fick se bilder på Sissel, min brorsdotter!
Och vad vore jag för faster om jag inte sped vidare denna sötis!


Sissel!


Stolt storasyster!


Jag vill ha bil....hade varit lite lättare att ta sig till ställen..
Pappa åkte till Holland imorse.. på träningsläger med crossklubben.. så det finns ingen bil hemma hos mamma heller....
Idag "flyttar" jag hem till mamma och pappa....Har "bott" hos Thomas denna veckan...

Just nu är Thomas i Lund och jobbar..i eftermiddag ska vi till hans föräldrar för hans pappa fyller år..

Nae jag har egentligen inget vettigt att skriva.. så då kan jag ju likabra låta bli..
Kram!

Inga kommentarer: