fredag 16 mars 2007

FASTER!

Igår blev jag faster igen!!
Stort
GRATTIS till Andreas och Christine!
Det blev en liten flicka... med betoning på liten.. men hon växer nog snabbt till sig..
Längtar efter att få se bilder på henne!



I onsdags passade jag Wilmer här i Helsingborg.... fullt upp!!
Han är mycket klåfingrig!!Minst sagt.......
Vi var ute och gick på förmiddagen.. vi gick ner till stan... och så gick vi in på BR och så fick han en orange bil som han tyckte om!
Sen hem och åt lunch och så var det då dags för sovning... något Wilmer inte hade i tankarna..
Till slut tog jag på honom så gick vi ut en runda igen... i 50 min var vi ute och gick...och han sov det mesta av tiden...
Sen kom Sanna och hämtade oss och vi körde ner till Kävlinge...
Var skoj att träffa dom andra barnen med....Och Daniel såklart..hehe.
Vid 17.30-18tiden kom Thomas dit..och så åt vi lite och sen körde Thomas och jag hem igen...

På kvällen pluggade jag och Thomas jobbade... kul kvällar vi har!


Igår åkte jag med Thomas till Ängelholm...så jag var hos mamma och pappa redan vid 7.45 ungefär!
Skjutsade mamma till jobbet så jag kunde ha bilen...härlig att köra för övrigt!
Åkte och köpte bröd och dallassallad och åkte hem och åt frukost..
Sen åkte jag ner till stan och hälsade på Jessica... vi satt och snackade ett bra tag.... sen åkte jag vidare ut till Örkelljunga och hälsade på Jenny i godisaffären...
Snackade där ett tag... sen tillbaka till Ängelholm...
Stannade till på gobiten och köpte en vegburgare och snackade med Totte...
Sen var det dags att hämta mamma på jobbet....
Vi åkte hem och fikade... jag hade köpt fikabröd när jag köpte bröd på morgonen!
Sen åkte mamma och handlade och jag gick ner i källaren och började få till lite ordning i "mitt rum"....
Höll på där ett par timmar sen kom Thomas och hämtade mig...så åkte vi hem till honom och kollade på film och somnade....

Vad som händer idag... det har jag ingen aning om.. jag borde plugga... verkligen.. men usch!

Jaja..det löser sig säkert!




Lite bilder...

Cooling med sin nya bil..

Spex..

Trix

Ja här var man kanske inte så snygg..




Inga kommentarer: