tisdag 6 mars 2007

Åldersnoja

Sitter och pratar med en som fyller 21 om en månad.......hon känner att hon blir gammal..
VA!?
Jag blir25 i år..får då svaret "jamen du vet ju vad du vill.."
Jo visst tror jag mig veta vad jag vill nu.. men det var inget jag kom på när jag var 21... närmare bestämt 24 år o 2 månader....

Antingen har jag en ögoninflammation på G eller så är det min lins som spelat mig ett spratt...
låt oss hoppas att det är jag som slarvat med att rengöra linserna... vill INTE ha ögoninflammation..

I övermorgon är min sista dag här...
Har städat hela huset... torkat golvet här nere... tänkte göra om proceduren på torsdag men torka alla golv då...

Jag är grymt trött hela tiden..... sover mkt... men vill bara bädda ner mig i sängen och sova hela tiden.....

Ikväll ska vi äta broccolisoppa... om någon undrade......

På torsdag efter att jag äit "sista måltiden" med familjen (som för övrigt ät hambugare) så åker jag till Jemina....

På fredag ska jag först träffa Marie i stan.. sen kommer Thomas på eftermiddagen....

På lördag är det dags för en sista kväll ute i Amsterdam... vi är ett gäng som ska ses o käka lite sen blir det coco´s outback och sen nån club kanske...

På söndag är det hemresa...YEAY!!!!!


Snart dags att dra på sig regnkläderna och dra till affären och skolan.. oj vad jag längtar..



Ja det får räcka så.....








Inga kommentarer: