tisdag 22 januari 2008

Sjuk

Jaha då var det förkylning hos mig...kul kul....
Vad händer annars... mkt har hänt..
Julen var härlig...likaså nyår!!
Jag har hälsat på Jemina och Ida i Stockholm!!Tjejsnack och Ben and Jerry´s glass på natten med Jem..I LIKE!
Farmor Inga har blivit begravd..mkt fin begravning..mkt känslor...saknar dig farmor!

Thomas är i Täby och jobbar nu... eller nu är han antagligen och dricker öl och kollar handboll på nån pub i sthlm..hehe.. imorgonkväll kommer han hem och det längtar jag efter... MEN neeeej...... då innebär det att jag inte kan ha bilen mer... underbart är kort! HAHA

Jag har fått ett kort vikariat på Arvidsborgs förskola i Kävlinge...trivs sååå bra där!!!
Enda jobbiga är att jag börjar 6.30 varje morgon..vilket innebär att jag får ta tåget 5.30 härifrån...vilket i sin tur innebär att jag går upp TIDIGT!!
Men nu när thomas är i täby övertalade jag honom om att det var bättre för honom att flyga dit...så jag kunde ha bilen... det ÄR ju trots allt långt att köra.. plus att det är bekvämt för mig att inte behöva åka tåget..haha...

Inatt sov jag hos mamma och pappa...mysigt...
Nu ska jag bädda ner mig i vår stora säng...

37 dagar kvar............LÄNGTAR! T H A I L A N D ! ! ! !!

Inga kommentarer: