lördag 22 december 2007

2007

* Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Julsill!


* Dog någon i din närhet?
Ja, Farmor Inga dog 15 december..nästan 96år gammal. Stålfarmor.


* Vilka länder besökte du?
Holland(bodde jag i..sen besökte), Danmark och Tyskland.


* Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
11mars - Jag flyttar till Sverige efter 15 månader i Houten!
15mars - Jag blir faster igen
16juli - Flyttar in på Viskgatan 6a
1okt - Jag fyllde 25
5nov - Jag och Thomas får en julklapp-THAILAND!!!
30nov - HOLLAND!Hälsar på familjen och äter- sen vidare till Amsterdam och mitt älskade Coco´s Outback!


* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Got it from my mama- Will I Am
the real thing- gwen stefani
4am in the morning - gwen
Och massa fler!


* Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag jobbade på dagen och på kvällen åt jag gott på Tycho Brahe tillsammans med Thomas, Mamma, Pappa, Anders och Bibbi(thomas föräldrar). Tack för en trevlig kväll!


* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Om jag skaffat mig ett riktigt fast jobb..


* Hur höll du dig från att bli galen?
Det gick inte...


* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Vet ej!!


* Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga! Håller inte på med sånt


* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Min älskade bror blev pappa till Sissel!
Sen blev totte och marcus föräldrar till Vilma!


* Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
JOBB...


* Vad var din största framgång 2007?
Att jag kom in på lärarhögskolan..tackade dock nej till platsen.


* Har du varit sjuk eller skadat dig?
I början av året var jag sjuk i influensa hela tiden kändes det som..


* Bästa köpet?
Min cykel och min skinnjacka.


* Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat faktiskt!


* Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick mitt guldhalsband och en inbjudan att bli sambo av thomas i samma ask!


* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Men 2006 var ett hejdundrande kul år det med..så jag måste nog säga 2006 OCH 2007 är gladare än tidigare år!


* Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte


* Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onödigt kladd


* Hur tillbringade du julen?
Förra året Var det julafton i Förslöv med Thomas familj och juldagen hos min. I år ska vi till Thomas bror på lilljulafton och mina föräldrar på julafton!


* Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Blandad...tråkigt svar men jag vet inte..


* Vad fick dig att må bra?
pass

* Vilken kändis var du mest sugen på?
Alltid Tiesto!


* Vem saknade du?
Ida och Jemina!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.