lördag 26 januari 2008

Blåst och regn..

Usch vilket väder!
Regnar och blåser och är allmänt trist....
Jag hörde på "Ring så spelar vi" imorse på p4.. det var nån som hade massa snö.. vilken lyx... inte detta supertråkiga regnslask!

Sitter och väntar på min kära kusin ska bli klar så vi kan åka och fika/jag köpa present till Malin som fyllt år!
Igår var vi hos Tommy & Margaretha..Tommy hade bjudit dit oss till ett överraskningsparty för Margaretha som fyller år om några veckor(men då är dom i Polen).
Hon blev minst sagt överraskad!
Kvällens höjdpunkt var väl att Tommy köpt förlovningsringar.

Idag ska vi till Malin på kalas.. ska bli skoj!

Imorgon ska jag sova så mkt jag bara kan.... på måndag är det tidiga morgnar som gäller igen... går numera upp 4 på morgonen... går hemifrån 5...tar tåget 30 min senare...tjäna kosing!


En sista klagan...VAARFÖR skriver INGEN kommentarer!??

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommentar nr 1 :)

Grattis på förlovningen!