måndag 19 maj 2008

Helgen

I fredags var den lyckligaste dagen på länge för mig!!!
Jag fick nämligen beskedet att jag fått nytt jobb!
Jag skall tillsammans med en annan pedadog starta upp en ny förskola på Maria Park här i Helsingborg.
Vi två kommer skola in runt 13 barn innan semestern..ska bli spännande!!
På tisdag ska papper skrivas! Börjar förhoppningsvis i månadsskiftet men jag har anställning i Kävlinge tom 13 juni så nu hoppas jag på att det fixas fram en vikarie!



I lördags gick(GICK) jag till Råå och hämtade Wilmer(och Sannas bil)..
Det var full rulle här hela dagen, vi tog en promenad ner till stan och köpte lite glass och annat lyx!
På kvällen var Linda här och vi käkade tacos och kollade film och snackade skit!
Wilmer sov till 9 igår sen var det full rulle igen! Vi var ute och lekte på lekplatsen lite och sen vilade vi alla 3 efter lunchen... härligt!



Nu ska jag till gymmet!



Sitter på Thomas stol..mycket viktigt..


I väntan på tacos...


Glass är gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh grattis till ditt nya jobb! Jättekul ju! :D