söndag 21 december 2008

Klagomål

Fick klagomål igår på attj ag uppdaterar dåligt här så jag får väl engagera mig lite..

Var bowling/julbord med crossen igår, fruktansvärt skoj hade jag!!!!!
Jag hämtade upp Mia vid 16.45 så åkte vi hem till mig och gjorde oss iordning, eller rättare sagt blandade vi varsin drink, gick upp i badrummet, bubblade om ditten och datten som 2 tjejer kan göra och Mia gjorde kokrkskruvar i hela mitt hår..hehe..
Jag, Mia, Teddy, Mathias och Den lille(Niklas) spelade på samma bana,vem som vann..ja vem vet..
På själva julbordet underhöll Niklas oss med sin ljuva sång, vackert vackert..
Mot slutet sätter dom igång en DVD på storbildsskärmen, TIESTO!! Oväntat! Men gud vad jag blev glad,,
När det var dags att lämna Olympia Bowling drog vi ner till Harrys, fick stämpel och drog vidare till Utposten där det var mer drag...
Jag kom hem runt 2 nångång...slocknade...


Nu ska vi tydl till Väla.. jiha..

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart, hade vi, som alltid...

<3<3 puss