fredag 25 juli 2008

Skrattretande

Den fega person som var anonym och lämnade massa kommentarer i mitt förra inlägg är ju mest pinsam.

Nej jag har ingen aning om bakgrunden till varför mamman har ensam vårdnad, och JA jag tycker varje barn har rätt till BÅDE sin mamma och pappa, vilket säkert Alicias mamma ochså tycker eftersom hon skckade iväg sin dotter med dennes pappa.

Hade det varit en mamma som gjort denna sak hade jag reagerat precis likadant!

Och huruvida någon manipilerat i vårdnatstvisten(om det en varit någon tvist) det vet vi ej,
det vi dock vet är att mamman haft ensam vårdnad sedan barnet var nyfött.
Sen tycker jag det är ganska uppenbart att denna pappa inte är normal som ljuger om att åka till Norge och istället "går under jorden" och flyr till Kambodja.

Men DU,"anonym", du verkar ju veta alla fakta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Well, jag skrev EN av kommentarerna igår. Trevligt att det är fler som delar mina åsikter.

Förövrigt kvittar det fullständigt vem jag är. Min person är helt ointressant sakfrågan. Men eftersom det är så förbaskat viktigt med ett namn för dig så ska du få ett: Anders Svensson.