tisdag 19 februari 2008

Med huvudet i en 3literspåse!

Vi är klara med badrummet! Eller ja.. det är liiiite småfix som att vi ska köpa en tvättkorg och en hylla.. men själva renoveringen är klar!! HÄRLIGT att kunna använda dusch och toa igen!
Ta en titt på resultatet!
(om där inte är någon bild på det klara badrummet så kommer det snart!)

Nästa torsdag åker vi till Thailand! Tjoho!
Läs om våra äventyr här!


Ikväll har vi varit och tittat på Arn-tempelriddaren tillsammans med Pär och Malin.. den var bra.. men inte SUPERbra...

I helgen som gick var Jemina här..superskoj...lite helsingör hann vi med..samt en promenad längs landborgspromenaden..
Nästa gång hon kommer ner får hon allt stanna lite längre!



Nu ska jag lägga mig.. har precis smort och plastat in mitt huvud.. behandlar min psoriasis...
Jag ska göra ljusbehandlingar med... men inte förrän till hösten/vintern..
eller jo... jag påbörjar faktiskt min första ljusbehandling om 1½ vecka.. i PHUKET!!!!!!!!!!!!!


GODNATT!

Inga kommentarer: