måndag 2 juli 2007

Bilder

Blev inte så mkt info senast..

Jag har mest jobbat på senaste tiden.. men lite annat har jag hunnit med..
Jag var nere i Kävlinge på skolavslutningen den 15 juni, precis som vanligt! Bakade mina superberömda cookies och bjöd på..blev inga över! Hehe..
Den 18 juni var vi åter nere i Kävlinge för att fira Niklas som fyllde 12år!

Midsommar firade vi ute i Aggarp hos Totte och Markus tillsammans med Andreas och Nathalie.
Det var en trevlig kväll!
Och för en gångs skull var det inte jag som mådde dålig på vägen hem!!!

På söndagen var vi hemma hos mamma och pappa för att fira pappa som fyllde år på tisdagen den 25juni..
Mamma hade gjort smörgåstårta...MUMS!

Nu i helgen har vi inte gjort så mycket.. eller jo.. i fredags tog vi det lugnt..i lördags var vi på Jonstorps marknad,,igår var vi på stranden sen plankade vi in på Sofiero!

En annan sak som hänt är väl att jag börjat träna, har en runda på 6 km som jag går/joggar..och så har jag börjat på Träningsakademin med! 3ggr i veckan tränar jag där! Jag ska faktiskt sticka dit nu, ska bara lägga in bilder först!




Wilmer var kelsugen på
Niklas födelsedag


Förbereder maten på
Midsommarafton


Thomas kockar


Lite rom och cola och
en skinnjacka ger värme!


Nathalie, jag och Markus..
Totte och barnen med
ryggen mot..


Andreas, Nathalie och jag


Wilmer visar hur man
äter jordgubbstårta på
pappas kalas.


Tårtkalas!


Avslutar med en film...det är Anouk som sjunger Lost...
Anouk är en Holländsk sångeska som jag alltid gillat, så jag blev ganska lycklig när jag av misstag fick höra henne live i Amsterdam på Konininnedag 2006!




Inga kommentarer: