lördag 24 februari 2007

Min första blog!




Jaha..då har man skaffat sig en blog..

Jag känner mig verkligen superkorkad, jag fattar inget på denna sidan.. men man lär sig antar jag!

Men jag vet ju inte vad jag ska skriva egentligen..
Tänkte väl mest att detta skulle vara en ersättning till min resedagbok, för jag tar för givet att alla som läser den vill fortsätta läsa om mig! haha

Slänger in en lista som jag snodde från någon;
  • Vad heter du: Jennie Martina Alexandra Svendler Larsson
  • Var bor du: Houten, Nederländerna
  • Trivs du där: Ptja.. det är väldigt vackert..men rätt trist..
  • Brukar du läsa horoskop: Väldigt sällan..
  • Festar du mycket: Inte speciellt..
  • Sprit, cider, vin eller öl: Öl är väl det jag tycker minst om..
  • Brukar du bli för full: Har hänt....
  • Äger du ett busskort: Ja..skånetrafiken
  • Vad åt du till frukost: Har inte kommit så långt än..eller en banan om det räknas..
  • Har du haft sex idag: Nej verkligen inte!
  • Nästa mål i ditt liv: Mitt enda mål är att vara lycklig, och det är jag!
  • Hur svarar du i mobilen: "Jennie".. eller "Hallå"
  • Antal timmar sömn inatt: Totalt 5,5..var vaken mellan 2.30 0 7...kasst!
  • Sov du ensam: Japp..
  • Din hobby: Motocross..och kolla på film!
  • Vad är det för veckodag?: Lördag
  • Vad åt du senast: Banan
  • Vem fick du sms av senast: Thomas
  • Vem ringde dig senast: Mamma..
  • Godaste ölen du druckit: Heineken.
  • Vilka hårfärger har du haft: Blondt och brunt
  • Vad såg du senast på TV: Hm.. kollar sällan tv.. var nog Dharma&Greg
  • Vad läser du för bok just nu: Min kära historiabok
  • Längd: 169cm
  • Skostorlek: 39
  • Hårfärg: Brunt
  • Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja!
  • Vilken parfym använder du: En rosa Puma eller Hugo Deep Red
  • Vilka skor använder du: Ofta mina röda slitna Puma skor
  • Dagens klädsel: Just nu ett linne o pyamasbyxor..blir nått annat snart..

Ja.. nu får det nog räcka...
Kramar!!!!

Inga kommentarer: